feb 09 2010

Nincs Internet

 

A cím állítása hibás: van internet. Látjátok, nem? Viszont.
 
Nekem tényleg „nem volt reggel internetem”. De hiszen ez sem igaz. Egyrészt az internet sosem volt az enyém, ahogy senki másé sem. Másrészt ha mégis csak valakié, vagy esetleg mindnyájunké, akkor ma reggel is volt. De akkor micsodám nem volt nekem?
 
Hozzáférésem.
 
Mivel munkám és hobbim egyaránt az internethez köt, ez praktikusan azt jelenti, hogy el voltam zárva a világtól. Na és? Végső soron csinálhatok én valami mást is, nem vagyok köteles internetezni. Ám van itt egy nagyobb probléma is. Nevezetesen: nem internet nem volt, és nem a világ nem volt, hanem én magam nem voltam. Márhogy a világ számára nem. (Például idejöttél, nem frissült az oldal, valamit gondoltál róla, hogy miért nem… de praktikusan nem léteztem a számodra.)
 
Pedig léteztem. De a számodra mégsem. A világ számára sem.
 
Vajon ha tényleg nincs internet, akkor létezünk egymás számára? Létezünk a világ számára? Világ azért még van? Mi magunk létezünk? Na és ha mobiltelefon nincs? Vagy vigyük eggyel tovább: ha áram nincs?
 
Akkor mi van? Akkor nincsen tovább.
 
 
(Igazából tényleg nincsen tovább, csak akkor, ha írsz valamit kommentbe.)

süti beállítások módosítása